Ι. Ανδρεανίδης (Lidl): «Οι εκλογές θα κρίνουν την πορεία της αγοράς»

Την αύξηση του επενδυτικού budget στα 120 εκατ. ευρώ αποφάσισε η Lidl Hellas, σε μια προσπάθεια να επιταχύνει την επέκταση του δικτύου της στην ελληνική αγορά.

Η γερμανική αλυσίδα ανέβασε τις επενδύσεις κατά 40 εκατ. ευρώ καθώς διαβλέπει σημαντικές προοπτικές στη χώρα μας και εμφανίζεται αποφασισμένη να εκμεταλλευθεί τη δυναμική που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια.

Μάλιστα, πέρυσι «έκλεισε» με άνοδο πωλήσεων κατά 4,3%, παρά την πίεση που δέχεται η κατανάλωση ενώ με ανάλογους ρυθμούς συνεχίζει και το πρώτο τρίμηνο, με αποτέλεσμα να φιγουράρει πλέον στην τρίτη θέση του εγχώριου λιανεμπορίου με μερίδιο αγοράς πάνω από 15%.

Όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρος της εταιρείας, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, στο περιθώριο εκδήλωσης στην Εθνική Λυρική Σκηνή, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές «αγκαλιάζουν» την πρόταση της Lidl, η οποία είναι συγκεκριμένη και ξεκάθαρη και υπογράμμισε πως η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει τις επενδύσεις για την ενδυνάμωση της παρουσίας της στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων.

Συγκεκριμένα, όπως είπε ο επικεφαλής της Lidl Hellas, για το 2019 δρομολογείται η λειτουργία έξι νέων σημείων κυρίως στην Αθήνα και στη νησιωτική Ελλάδα αλλά και ένα στα Ιωάννινα (το τρίτο στην περιοχή) καθώς και η δημιουργία ενός ακόμη κέντρου logistics στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας.

Μέσα στα σημεία που θα ανοίξουν θα είναι και το καινούριο flagship κατάστημα της αλυσίδας, το οποίο θα αποτελέσει πρότυπο για τη μετατροπή και των υπόλοιπων σημείων.

Το κατάστημα θα είναι έκτασης περίπου 1.400 τμ. και θα είναι έτοιμο να υποδεχθεί το κοινό προς τα τέλη του έτους, με βασική αποστολή να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών για ευκολία, ταχύτητα και άρτια εξυπηρέτηση.

«Ο καταναλωτής ψηφίζει με τα πόδια», ανέφερε με νόημα ο κ. Ανδρεανίδης,

Ανάλογα σχέδια υπάρχουν και για το 2020, χρονιά κατά την οποία προγραμματίζεται η δημιουργία ακόμη 8 με 10 νέων καταστημάτων, με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου 300 καταστημάτων. Σήμερα, η Lidl έχει στην Ελλάδα 223 καταστήματα.

«Τώρα αρχίζουν και αποδίδουν καρπούς οι κινήσεις που κάναμε τα προηγούμενα χρόνια. Η εικόνα των καταστημάτων έχει αλλάξει, τα φρέσκα και το bake off αλλά και τα επώνυμα προϊόντα παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιτυχημένη πορεία που διαγράφουμε. Τα κεντρικά είναι πολύ ευχαριστημένα και μας υποστηρίζουν», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ανδρεανίδης.

Κλείνοντας, απέκλεισε για μια ακόμη φορά το ενδεχόμενο εξαγορών, σημειώνοντας πως παραμένουν πιστοί στην οργανική ανάπτυξη ενώ όσον αφορά με την πορεία της αγοράς στο σύνολο του έτους, υπογράμμισε πως θα εξαρτηθεί από το δεύτερο εξάμηνο, και ποιο κλίμα θα προκύψει μετά τις εθνικές εκλογές.

Source:mononews